Boxens tidsålder

Förr visades serier på tv och vin fanns på flaska. Nu när boxens tidsålder är inne finns både serier och vin på box, behändigt va? Vi som missade klassiker som Dallas på den gamla goda tiden kan nu njuta av dem på DVD och kan då få dem i riktigt stora doser, det vill säga flera avsnitt per kväll och flera avsnitt i veckan.  Det blev dock inget Dallas igår eftersom vi valde att läsa våra spännande böcker istället.

Gör nu allt i min makt för att slippa titta på instruktionsfilmen till bokanalysen jag behöver göra. Jag kanske ska städa eller tvätta fönster? Finns fönsterputsare också att köpa på box? Det borde det!


                          Undrar vad en sådan här spännande box kan innehålla?

                                       
Bilden lånad från: http://www.fosieplast.se/images/product_box.jpg


Kommentarer
Postat av: Patric

Undervisar inte du i svenska? Låda heter det här landet ;)´



Gott nytt år på dig och ät nu inte för mycket skräp.

2008-12-29 @ 19:10:36
URL: http://blogg.passagen.se/footlove/
Postat av: Fyrbarnsmamman

Hej

Sätt dig nu med dina instruktionsfilmer, så du kan lära mig allt du kan! Anton sitter just nu med en frågesport och frågar mig en massa konstiga frågor jag inte kan, HJÄLP!!!!!

2008-12-29 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0