Det finns en risk...

...att jag inte kan ta mig ur sängen i morgon och då vore det bra om någon kunde komma med en lyftkran och baxa upp mig. Anledningen till detta? Lite för mycket träning. Började med 30 min Killerball på skolgympan, sen basket, fotboll, innebandy, basket och sist fotboll igen i ca 50 min. Sen blev det 30 min styrketräning på Nautilus och 45 min Spinning. Tur att Antons pass är så bra annars hade jag dött på stället. Ibland är jag inte så intelligent och fattar mina egna begränsningar. Fick slänga i mig en liten minipizza direkt när jag klev innanför dörren för att inte förgås. Sitter nu och samlar krafter för att ta mig in i duschen. Efter duschen kommer jag att ramla ner i soffan med en kopp thé och en lussebulle för det har jag förtjänat. Kanske behöver jag något mer att äta också, men jag får se vad som finns i kylen.

Dessutom har jag en bula på ena smalbenet efter världens hårdaste bandyboll, man ser tre prickar från där det är hål på bollen. Stackars, stackars mig!


Jaha, så om jag inte dyker upp på jobbet eller till middagsdaten med Läslusen i morgon ligger jag och jämrar mig i sängen eller soffan för det är inte säkert att jag kommer upp därifrån heller när jag väl hamnat där.


Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Peter

Sambon kanske kan baxa upp dig ur sängen på morgonen om inte han också måste baxas upp...

Tack för senast, det har vi inte gjort för sista gången:)

Mycket bra skriven och intressant blogg måste jag säga. Ett litet frågetecken bara; under "mina intressen" och "saker jag gillar" har du inte med sambon.. finns det nån särskild orsak till det?

2008-12-01 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0