Full rulle

Hade bilen till jobbet idag så efter att ha skjutsat en elev till fritids åkte jag raka vägen till Täby centrum för att köpa julklappar. Fick köpt nästan allt. Resten kan jag köpa i en affär inne i stan, jag kanske behöver tillbaka till Täbban för att gå in i en fin "inslagningsaffär" där de hade massa fina askar. Kan behöva det till en av mina klappar. Mitt uppe i allt shoppande ringde pappa och frågade om jag ville komma "hem" på middag. Soppa och pannkakor tackar man ju inte nej till så det blev middag hemma hos mamma och pappa. Sen styrde Pärlan och jag vår kos till ICA Maxi i Nacka för veckans proviantering. Var hemma vid kvart över åtta. Känner mig helt slut nu, får bli en tidig kväll. Måste ju orka fira Lucia på jobbet i morgon, blir risgrynsgröt (höll på att skriva gristrynsgröt som en av eleverna säger) till lunch, mums! Ja risgrynsgröt alltså, inte gristrynsgröt. Sambon är ute på galej ikväll så jag är ensam hemma. Tänkte titta på Vad blir det till middag? innan jag nannar kudden. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Åhh... Nu blir jag avundsjuk, jag har bara köpr en enda julklapp än så länge och har inte på kartan när jag ska hinna ge mig ut i folkvimmlet (=svetten, stressen och paniken)! Men nu är det fredag, alltid något att vara glad över! Ses imorgon - vi kan ju höras på morgonen om att ses vid t-banan! Kram kram! M

2008-12-12 @ 12:57:46
Postat av: Patric

Kram på dig med och glad Lucia, även om den är i morgon.

2008-12-12 @ 16:17:03
URL: http://http://blogg.passagen.se/footlove/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0