Hej mitt vinterland!

Efter flera veckors regnande med grå himmel har det äntligen blivit kallt och soligt. I en vecka har det varit minusgrader och solsken. I Hammarbybacken går snökanonerna för fullt och vi får hoppas att de hinner öppna innan det bli plusgrader igen. Det var alldeles vintrigt vid backen när jag gick förbi där tidigare idag, snön som kommer ur kanonerna har gjort även träden vita. Det är härligt att titta ut på den upplysta backen på kvällarna och leva sig bort till en riktigt snöig vinter. Det riktigt biter i kinderna när man är ute. Härligt värre!


När jag kollar runt lite på olika bloggar så verkar reflektioner över året som gått vara en standard, får se om jag också kan knåpa ihop någon best of 2008. Hej så länge!



                                                

Bilden är lånad från: http://elmertoft.wordpress.com/2007/02/24/hammarbybacken-central-skidakning/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0