JR och Raggmunk

Ikväll blir det raggmunk och fläsk eller rättare sagt bacon till middag i det Sjöstadsfrökenska hemmet. Om det är typisk söndagsmiddag vet jag inte men Sambon var sugen på det och då blir de det. Jag hoppas att han lagar maten också men det återstår att se.


Annars har vi tvättstugan i kväll, berget är högt i tvättkorgen, att det går åt så mycket kläder när man firar jul viste jag faktiskt inte men tydligen så gör de det. Så så kul ska vi ha det, hoppas att ni får göra något roligare. Vi lär väl i och för sig kolla på Dallas lite senare, vi är på säsong 7 och det är dramatiskt värre. Jag såg aldrig Dallas när det gick på tv utan har bara sett några avsnitt när det gick i repris på eftermiddagarna när jag gick i skolan. Försöker få Sambon att förstå att man inte kan heja på JR eftersom han är elak men han tycker ändå att JR är bäst.


                              JR och raggmunk en lyckad kväll?

                     

Bilden på JR är lånad från: http://everseradio.com/wp-content/uploads/2007/08/JR_Ewing.jpg
Bilden på Raggmunkarna är lånad från: http://www.icakuriren.se/img/recept/bilder/ik4400raggmunk.jpg

Kram!


Kommentarer
Postat av: Fyrbarnsmamman

Men kära lilla fröken, är du såååååå ung!!!

Dallas följde man med stort intresse. För mig var Bobby prinsen och Pamela prinsessan!

Men jag kan ej svära på att de skulle vara mina favoriter i dag.

Men en fråga: Vilken tid och kanal kan man uppleva denna nostalgitripp?

Kram

2008-12-28 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0