Love Actually

På förmiddagen blev det en promenad Årstaviken runt med mamma och pappa. Pappa och jag började promenaden med varsin banan, mamma hade fickorna fulla med Twist, som vanligt, men hon var snäll och delade med sig av sina godbitar.

                                             Fina kolonilotter på Årstasidan

                                

                                Bilden lånad från: gardener.blogg.se/2008/january/

Efter att päronen tittat på och berömt vår fina gran och fått med sig några lussebullar hem skjutsade de mig till Sickla. Det var minst en triljon människor i de butiker jag ville till så jag gick ut igen. På naturkompaniet var det mindre folk men de hade inga roliga färger på Timbuk2 väskorna så jag får kolla runt lite på stan innan jag bestämmer mig. Ska man ha en helt svart som Sambon kan låna och bära vid behov eller ska man försöka hitta en med rosa inslag som han definitivt inte kommer att bära? Klurig I-lands fråga.


Traskade sen hem igen utan att ha spenderat några pengar. Kokade varmchoklad och gjorde två skinkmackor och lade mig i soffan och tittade på Love Actually, den är ju sååååååå bra, har ni inte sett den måste ni se den. Tänk att jag hade en period då jag inte kunde se filmer med Hugh Grant, han som är så charmig, jag måste ha haft ett mindre hjärnsläpp just då. 

                                  

Bilden lånad från: http://www.levanger.kommune.no/festiviteten/images_2/love_actually_plakat_x.jpg

Nu puttrar potatisen på spisen, det blir lite sill, köttbullar och prinskorv till middag, man måste ju bli av med all julmat. Ha en skön fredagskväll! Tänk att det redan är fredag igen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0