Nu är resan betald...

...och vi flera lusentappar fattigare men det kan det vara värt för att få två veckors sol. Underbart! Nu kan jag sitta och klämma på biljetten och planera vad och hur jag ska packa. De som känner mig vet att jag är en sucker för listor och packlistor är näst intill en specialitet och definitivt ett måste eftersom man då kan börja resan flera veckor i förväg, lovely!


Är det för tidigt att börja packa redan nu?

    

Bilden lånad från: http://i.pricerunner.com/img/u2/3/0/3/6/100x100/i102974418s.jpeg


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Jag är såå avundsjuk - vill också komma till solen!!!! Helst typ nu, så jag slipper jobba dagen före julafton... God Jul på dig/er - hörs på annandagen? Kram!

2008-12-23 @ 07:37:46
Postat av: Patric

Betyder det att du ska utanför Sveriges gränser?!

=/

2008-12-24 @ 19:43:22
URL: http://blogg.passagen.se/footlove/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0