Ny name is Bossen (uttalas Båssen)!

Idag var Bossen på jobbet hemma och var sjuk. Vi hade möte på eftermiddagen och då utsåg jag mig själv till Bossens ersättare eftersom hon mailat punkter till mötet till mig. Jag tycker dock inte att mötesdeltagarna hade riktig respekt för mitt bossande så det behöver jag nog öva lite på. Kanske en domarklubba skulle vara bra att ha vid dessa tillfällen? Eller en sträng blick? Fast det är nog bäst att Bossen får vara Boss för det är hon väldigt bra på att vara i varje fall tills jag är redo att bli envåldshärskare. Då ska jag ha alla i min makt och styra allt med en järnhand.


Nu ska envåldshärskaren koka the och titta på Grey´s anatomy.


Kram!


Ps. Ni har väl inte glömt vilket namn det är som har namnsdag idag?


Kommentarer
Postat av: Ugglan233

Envåldshärskare var bara förnamnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0