Öppet brev till jultomten

Hej Tomten!


Eftersom jag vet att du finns på riktigt oavsett vad alla andra säger så vill jag ge dig min önskelista inför julen. Förutom fred på jorden och mat och vatten åt alla svältande barn önskar jag min en Timbuk2 messenger bag  (eller Everest i samma modell). Nedan ser du en bild på hur de väskorna ser ut i fall att du inte vet det (de finns i massa olika färger och säljs bland annat på Naturkompaniet). Jag skulle ha den till att släpa runt på mina träningskläder och andra "bra att ha prylar". Jag tror att en sådan väska skulle vara helt perfekt för träningskläder. Och nej ingen av de få väskor jag redan har fungerar bra till just detta ändamål. Tänk på att jag blivit en riktigt hurtfrisk person och tränar flera dagar i veckan och släpar mina kläder långa sträckor och då är det viktigt med en bra väska. Jag vet att du är en väldigt upptagen person och kanske inte hinner besöka mig på julafton men jag vet också att du är kompis med mamma  (hon är kompis med Påskharen också) så du kan leverera en eventuell väska hem till dem eftersom jag kommer vara där på julafton.


Kära hälsningar och kramar från Sjöstadsfröken

Ps. Hälsa Tomtemor och alla nissarna


Classic Messenger <br> Ballistic Fabric

Bild lånad på http://www.timbuk2.com/tb2/products/messenger/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0