Pyspunka

Idag på väg hem fick jag pyspunka, inte på cykeln (den är det redan punka på) utan på mig själv. All must gick ur mig och jag tänkte -Nu är jag trött i själen!

Kan man bli trött i själen? Någon som vet? Visst låter det dramatiskt? Hur som helst försvann all ork och jag hade helst av bara lagt mig ner och väntat på att bli hemburen.


Har i varje fall lyckats fixa alla måsten nu och kan njuta av kvällen, även om det blir läggdags tidigt i kväll igen eftersom jag ska ner till Växjö i morgon. Ska upp tidigare än normalt, det vill säga FÖRE tuppen. Vår litteraturlärare är sjuk så vi ska ha drama hela dagen. En efter en hoppar av morgondagens träff på grund av flytt, förkylning och höggraviditet. Kanske blir det bara jag som kommer?! Men jag har gjort min läxa, den hjälpte mina snälla elever mig med igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst kan man bli trött i själen!!!!!! Men inte stoppar det en hårding. Kör på, du konkurrerar ut både gravida, sjuka och flyttande personer. Man får vila när det är dags för pension!!! Eller hur? Kramar från fyrbarnsmamman!

2008-12-07 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0