Segt som sirap

Har varit och kört kondition, cross country maskinen, men det var så segt idag och gav inte det resultat jag var ute efter, dvs brände inte tillräckligt. Jag tyckte att jag körde och körde men kom aldrig riktigt upp i puls dessutom gick tiden så urbota långsamt också, aldrig har en timme känts så seg. Konstigt att det blir så ibland. Men men, nya friska tag i morgon igen.


Ska strax steka köttbullar och koka makaroner som sambon nyss ringde och bad om innan vi åker till Maxi och handlar. Jag är inte ett dugg sugen på köttbullar men lite makaroner kanske jag kan tänka mig, något ska man ju äta. Idag ska vi köpa MASSA julmust, mums.


Dags att ställa sig vid spisen. Ha en skön torsdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Det var duktigt att köra på fastän det kändes segt! Jag längtar tills min förkylning är borta och jag kan träna igen, jag har tränat 2 gånger senaste månaden... Ha en skön helg! Kram kram!

2008-12-05 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0