Tisdag?

I morse när klockan ringde undrade jag först vad det var för en idiot som satt klockan på ringning. Sen kom jag på att jag måste ha satt den av misstag igår eftersom det ju bara var söndag i dag. Nej så var det ju inte heller för det är ju tisdag kom jag fram till. Hmm, det kändes inte heller helt rätt eftersom jag ju faktiskt inte jobbade igår och då måste det ju vara måndag. Det var bara till att kliva ur sängen och masa sig in i badrummet. Under de sekunder som detta överläggande skedde i mitt huvud såg jag tydligen mycket fundersam ut sa sambon som vaknade till just då, han fick dock somna om och sova i ytterligare 40 minuter innan hans dag började den lyckosten


Dagen har faktiskt fortsatt lite bak och fram, Deltidsbrandmannen tog min Samhällskunskapslektion och pratade om räddningstjänsten och jag ryckte ut (haja ni den dubbla betydelsen?) på fritids vilket en av assistenterna från grundskolan tyckte var väldigt lustigt.


Den virriga måndagen har avslutats med ett energigivande spinning pass. Nu ska jag in i duschen sen blir det yoghurt och knäckemacka med kallpotatis och kaviar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0