Träning

Jag skrev ju i förra veckan att det var segt med träningen och att kalorierna inte ville brännas, men efter ett par dagars "vila" det vill säga sista styrketräningen var i fredags och sen dess har jag bara varit på spinningen i måndags, var kalorierna beredda på att brännas idag. De bara flög av där jag stod och trampade på min maskin. Det var ett sant nöje att träna idag. Kroppen ville nog vila och det stod faktiskt i mitt kinesiska horoskop i slutet av förra veckan att den ville det men varför lyssna på det? Det är nog inte helt bra att stiga upp före tuppen och sen flänga runt och inte vara hemma förrän mellan 19-20 på kvällarna. Tiderna kan jag inte påverka så mycket men träningen ska jag försöka begränsa lite. Det är ju roligare när träningen blir bra. Kvalité framför kvantitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0