Tusen nålar

I går vi frukosten började jag känna stickningar från ryggslutet och ned mot rumpa, höfter och ben. Det gick över när jag tränade men kom tillbaka igår kväll. Vaknade i natt av att jag hade ont. Tänkte att det kanske försvinner om jag "värmer upp" och stretchar. Tog därför ett lugnt pass på crossmaskinen, under tiden jag körde kändes det bra, och stretchade men det har inte hjälpt. Jag har lika ont nu igen. När jag står helt rakt eller ligger helt platt på mage känns det bäst men när jag sitter på en hård stol gör det som ondast eller när jag böjer mig framåt. Kan det vara en nerv i kläm? Det känns liksom som om att det onda skjuter ut från ryggslutet ut mot rumpa, höfter och ben. Har inte testat med värktablett men går det inte över måste jag nog det, jag kan ju inte stå och ligga på mage hela julen. Nu ska jag lägga mig i soffan och sträcka ut, att sitta här vid datorn gör då sannerligen inte saken bättre. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0