11 timmars sömn

I natt har jag sovit i nästan 11 timmar, det har gjort mig till en ny människa. Härligt! Strax ska vi ut till mor och far och fixa med båten och tvätta bilen. Vi tänkte även ta oss en promenad ute hos dem för att få lite variation. Ha en skön dag som förhoppningsvis blir regnfri!


Ps. Fredagens middag smakade inget vidare, ska riva ur receptet ur pärmen så att vi inte lagar det igen. Det smakade konstigt, spenaten luktade hästbajs men smakade som alger eller nåt, mindre gott. Jag brukar gilla spenat.  Förresten, hur kan man bo med någon i mer än 5 år utan att veta att han inte gillar spenat? Borde ha förstått det eftersom det är mycket han inte gillar, men spenat hade jag helt missat. Och jag som precis har för mig att vi ätit spenat ihop men det har vi kanske inte gjort trots allt. Lustigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0