Dåligt schampo

När jag var och klippte mig för ett par veckor sen köpte jag en inpackning och fick med lite provförpackningar schampo av samma märke. Har nu tvättat mig med det här schampot 2 gånger i veckan (använder enbart balsam resten av de gånger jag sköljer håret under veckan, som efter träning) sen dess och har reagerat på att håret blir smutsig mycket fortare än när jag använder Head and schoulders. I går var det tvättdag och jag använde både mitt provschampo och inpackningen, när jag sen fönade håret lämnade jag det lite fuktigt, trodde jag. I morse satte jag upp håret på huvudet och gick in i duschen när jag sen borstade det tyckte jag att det kändes fuktigt vilket var konstigt eftersom det ju inte blivit blött i duschen, såg då att det inte var blött utan flottigt!!! Jag som tvättade det igår, hur gick det till? Då var det för sent att hoppa in i duschen igen så det var bara till att sätta upp allt i en tofs. Men hur kan det ha blivit så? Det måste ju vara fel på schampot eller nåt? Jag tänker då inte använda det schampot igen. Ska ta en dusch i en reklampaus (om jag nu kommer till tvn någon gång) och tvätta håret med mitt vanliga hederliga Head and schoulders, har känt mig skitig hela dagen på grund av detta. Snacka om bad hairday!

Jag hoppas att vi alla får riktigt bra hairdays framöver! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Jag har också en bad hairday - men det ska jag bota genom att gå till frissan och trimma luggen på lunchen! Kram kram!

2008-11-05 @ 08:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0