Det har kommit in en protest

Fyrbarnsmamman skrev: "En liten protest! Det är ju jag som har världens bästa jobb!!!! Kram"

Jag och Fyrbarnsmamman är som trogna läsare vet arbetskamrater men är anställda för att göra lite olika saker men så ser det inte ut i verkligheten utan vi lägger oss i lite här och där båda två och gör saker som andra med liknande tjänster skulle få dåndimpen av om de visste. Vi gör det helt enkelt för att det är roligt. Så mitt svar på kommentaren blir:

Hmmm, vi har ju nästan samma jobb (hihi, det skulle "du vet vilka" höra, då skulle de bli arga) och lägger oss ju i varandras arbete en del samt att vi jobbar med samma elever så vi kanske båda kan ha världens bästa jobb, eller? Detta får mig att fundera: Varför har jag i så fall 250 poäng från universitet? Not very clever. Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Du/Ni! Jag som trodde det var jag som hade det perfekta jobbet, att både jobba med elever och försöka påverka till en positiv förändring för eleverna. Trevlig helg.

2008-11-22 @ 09:02:42
Postat av: Helen Carlsson

Hej svejs! Nu har jag förklaringen till detta. Det är vårt otroliga samarbete, och vårt charmiga sätt att "lägga oss i" varandras arbete som gör att vi alla känner att vi har det bästa jobbet! Vi är ju bäst på att föra dialoger och snabba på att lösa plötsliga problem!!! Kram

2008-11-22 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0