En kasse med bullar?

Idag har jag ju börjat mitt nya sundare liv utan godis och bullar. Jag är taggad till tusen men tror ni inte att en elev kommer med en Ica kasse (!) med bullar i morse? En kasse! Hur ofta vistas man i samma rum som en kasse med bullar? Inte ofta och så har man dessutom börjat sitt nya liv? Det är inte riktigt klokt, han där uppe måste ha något emot mig. Jag var duktig och tog ingen bulle, inte ens en liten smula. Visst var jag duktig? Snälla beröm mig, det finns nämligen bullar kvar på jobbet och det finns risk att jag blir frestad i morgon. Men får jag beröm så är det större chans att jag pallar trycket. HJÄÄÄLP!



Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Det var jätteduktigt! Nu ska vi köra järnet - eller hur!!!!

2008-11-11 @ 08:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0