Ett tillstånd av intet

När jag vaknade i morse var det bara grått, grått och ännu mer grått utanför fönstret. Det är liksom inget väder alls. Trist!


Gårdagskvällen var trevlig, det blev hamburgertallrik med chevréost.


Ska nu försöka knåpa ihop en lektions- och målbeskrivning och maila in till min lärare. Måste få ihop 2-4 sidor om hur jag lagt upp mitt Sagoprojekt. Men det borde inte vara några större problem egentligen. När sambon är påklädd och redo blir det en promenad, vi måste till Coop och biblioteket på vägen. Eftermiddagen kommer bestå av bullbak och adventspynt.


Bäst att bita i det sura äpplet och skriva den eländiga beskrivningen. Som jag brukar säga till eleverna: Jaså får du betyg i att surfa på Internet? Nej det får varken de eller jag så det är bäst att börja leva som man lär.

Ha en skön och förhoppningsvis plugg- och jobbfri dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0