"Färjan"-Live!

Vet inte om det är någon av er som sett Färjan på femman på måndagarna under hösten. Det är inspelat på Cinderella som vi åkte. Vi såg flera av dem som varit med i programmet och eleverna fick ta kort på Bartender Håkan och köpte alkoholfria (hoppas jag) drinkar av honom. Eleverna skötte sig exemplariskt och vi var uppe och dansade till 3.30 i natt/morse. Annars så åt vi gott, shoppade lite i Tax Free och tittade på olika uppträdanden. Vi hade tur som inte åkte mellan måndag -tisdag då det var storm, nu gungade det förvånansvärt lite med tanke på den blåst som varit dagen innan. Hörde av sambon att det var en 20-åring som ramlat över bord från en Silja Line båt i natt, han/hon drunknade eller frös ihjäl. Tur att det inte var på vår båt det hände. Av någon anledning så hade jag jättesvårt att somna så jag låg bara och slumrade från och till och sov max 45 minuter. Med tanke på att jag gick upp klockan 5 igår morse så är jag väldigt väldigt trött nu. Jag får nog faktiskt strunta i Grey´s ikväll om jag ska orka upp klockan fem i morgon bitti. Det är nog läggdags redan vid klockan 20 idag.


Dags att förbereda för bedtime! Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag som följer Färjan slaviskt måste ju fråga ;-) Hur är Håkan IRL? Tror han att han är Sveriges nya superkändis nu eller var han trevlig? Såg ni honom som alltid är med i serien som är fartygsvärd och känner till alla pensionärsresenärer? Han är ju för söt :-)

2008-11-27 @ 16:07:54
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0