Hurry Curry

Idag träffade jag Lillis och Fru Jurist efter jobbet. Vi kollade lite skoaffärer eftersom Lillis behövde nya vinterskor innan vi gick och åt. Vi åt på Hurry Curry som ligger bredvid Indiska på Hötorget. Jag åt kyckling med STARK currysås och raita (visst heter det så?). Gott men aningens för stark, blir lite nojig över att bli magsjuk (inte för att stark mat och magsjuka hör ihop men allt är inte alltid så logiskt i mitt huvud).  Ibland när jag äter utländsk mat som ju oftast är väldigt gott kan jag få för mig att jag ska bli magsjuk även om jag aldrig blivit det. Det kanske är för att många blir magsjuka i de länderna, jag brukar dock klara mig rätt bra (ta i trä) och borde inte behöva oja mig över detta men det gör jag.


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Ja, tack för trevligt sällskap igår - alltid trevligt at thinna ses en sanbbis under veckan för att prata av sig lite om allt och inget! Stor kram!

2008-11-20 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0