Kryssning, igen!

I morgon beger jag mig ut till havs igen. Vi ska på kryssning med eleverna, det ska bli kul, men det känns som att jag snart kan köpa klippkort på färjorna. Jag har tidigare i mitt liv åkt på kryssning kanske max tre gånger men sen i maj har jag åkt fyra(!) gånger. Har tidigare haft tur med väder och vind men nu verkar det som att det kanske blir lite värre på den fronten med tanke på dagens väder så är väl havet i full gång, men vi får hålla tummarna för att det inte blir så farligt.


Nu är det dags att packa lite inför morgondagen, kläder är ju alltid ett delikat I-lands problem, what to wear, what to wear? Tänkte dessutom att allt ska få plats i en vanlig lite rygga, men det borde väl gå.


Då blir det alltså inga inlägg imorgon utan först på onsdag men känn ingen sorg för det utan gå ut och lek i snön istället.

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Adde

blir skit kul imotgon :) syns imorgon.



kram

2008-11-25 @ 00:36:15
URL: http://metrobloggen.se/djaddek
Postat av: Adde

jag har länkat din blogg på min blogg, kolla www.metrobloggen.se/djaddek

2008-11-25 @ 00:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0