Middagen i går

Igår var på Medelhavspärlan här i Sjöstaden. De hade helt okej priser.


Till förrätt tog vi båda toastskagen med löjrom, den var god men de hade kunnat ha lite roligare bröd än vanligt rostbröd med kanterna kvar.


Sen tog jag pasta med oxfilé, champinjoner, vitlök, sambal och grädde till varmrätt och sambon tog Entrecote med klyftpotatis. Min mat var god men aningens stark.


Till efterrätt tog jag kladdkaka med glass och grädde, den var god men de hade värmt kakan och jag gillar kladdkaka kall och seg. Sambon tog två sorters glass (vanilj och pistage) med kolasås men fick chokladsås. Jag tyckte att han skulle ha sagt till så att de kunnat ringla på lite kolasås också men det tyckte inte han så han får skylla sig själv.


Sammanfattat resultat: Bra och gott till ett humant pris! 3,5 Sjöstadsfröknar av 5 möjliga.

Nu ska jag bort till Pressbyrån. Ha det bra så länge!




Kommentarer
Postat av: Helen Carlsson

En liten fråga bara: Vad gjorde lilla fröken på Pressbyrån?!?! Kram

2008-11-23 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0