Skryt

Måste bara få skryta lite om hur hurtig jag varit idag. Först var det skolgympa och då körde vi först spökboll, mitt lag vann förstås alla fem omgångarna och sen spelade vi basket och då vann mitt lag igen trotts att jag fick bli lite färgblind från och till och se fel på mina lagmedlemmar i vita laget och på de i det röda för att alla skulle få bollen. Men det kan man ju kosta på sig när man leder, huvudsaken är ju att alla är med och har roligt, eller hur? Detta gav ca 490 kcal enligt min pulsklocka. Sen åkte jag direkt till Nautilus och körde mitt nya styrkeprogram och avslutade med tio mycket svettiga minuter i trappmaskinen, detta gav 400 kcal. Alltså nästan 900 kcal totalt. Får se om jag kommer ur sängen i morgon.

Man behöver ju sen inte förstöra skrytet med att avslöja att jag åt en jättegod tårtbit innan skolgympan, så det låter jag bli att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0