Tisdag

Idag var första gången på länge som både jag och sambon var hemma vid middagstid. Eftersom det regnat i princip hela dagen och det känts höstruskigt fick det bli en av våra favoriter till middag: Felix Gulaschsoppa och bake-up baguetter. Trevligt att äta middag ihop en vardag! Nu måste jag sluta så att sambon kan få koppla upp sin jobbdator och jobba lite. Hmm, vi kanske borde skaffa trådlöst Internet hit hem så att vi kan internetta samtidigt men vi är väldigt otekniska båda två så det har vi inte vågat oss på. Vi kanske kan lura hit någon och fixa det åt oss så småningom men nu ska jag lägga mig och glo på Betty på femman och sen House på fyran. Jag kanske ska tända lite ljus för att göra det lite mysigare i höstrusket? Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0