Veckans bekännelser

Veckans träning:
Måndag: Styrka +45min cross
Tisdag: Promenad 35 min*2
Onsdag: Styrka +45 min cross
Torsdag: 60 min trappmaskin
Fredag: Styrkeinstruktion +ca 25 min cross.
Lördag: 60 min Promenad
Söndag: 40 min promenad

Inte allt för tokigt, hade faktiskt tänkt gå och köra styrka idag om vi kommit hem lite tidigare men det var som vanligt stoppklossar på vägen och Nautilus stänger kl 19 på söndagar.

Veckans synder:
Måndag: Kebabtallrik till lunch men äta bör man...
Tisdag: 2(!) kanelbullar, påse med nappar
Onsdag: 1/2 påse Zoo
Torsdag: Andra halvan av Zoo
Fredag: Chokladboll och Chese crunchers.
Lördag:
Söndag: Blir någon form av hämtmat till middag men vad vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0