Veckans bekännelser

Träning

Måndag: Trappmaskin 60min

Tisdag:

Onsdag: Styrka +Cross 30 min

Torsdag: Trappa 60 min

Fredag: Styrka +Cross 45 min

Lördag: Promenad 40 min

Söndag: Jogg +gång 50 min och 45 min promenad


Duktig flicka!


Synder

Måndag:

Tisdag: Dessert buffé (jag behöver inte säga mer)

Onsdag: 3 (?) dumleklubbor, ett gäng jordgubbssnören och lite pringles

Torsdag: 2 dumleklubbor, 5 jordgubbssnören, 4 stora pepparkakor, ca 30 gr doritos

Fredag: Doritos, jordnötter och chilinötter

Lördag: 2 Lussebullar, 2 pepparkakor och popcorn

Söndag: 3 papparkakor före frukost (mindre intelligent), strax lussebullar


Detta såg inte bra ut men jag får nog skylla på kryssningen. Får ju vara glad att jag inte satte i mig hela godispåsarna på en gång.


I morgon är "Utmaningen" slut, rapport om hur det gått kommer i morgon men träningsdelen har jag ju lyckats uppfylla i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0