Veckans bekännelser

Träning:

Måndag: Skolgjympa (Killerball och basket) Styrketräning +10 min jogg

Tisdag: 30 min promenad

Onsdag: Styrka +35 min cross

Tordag: 60 min trappmaskin

Fredag: Styrka +45 min cross

Lördag: 45 min promenad

Söndag: 1 timmes konditions träning (ska strax iväg men har inte bestämt vad jag ska göra än)


Synder:

Måndag:

Tisdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag: snacks, lite fredagsgodis

Lördag: 2 Singoalla, lite chips, lite lördagsgodis

Söndag: Lite godis och rån (ja jag är typ tre år)


Köpte ca 3 hg godis som jag hällde upp i en skål i fredags, det godiset har räckt för två personer under hela helgen. Har även ätit lite Djungelvrål från och till. På det hela taget inte allt för illa, en klar förbättring från veckan innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0