Duktig flicka

Har hunnit hämta bilen, träna, duscha samt damma och damsuga här hemma sen jag gick från jobbet 13.15, inte illa. Känns alltid bra att kunna ta helg när det är rent och snyggt hemma. Men vad ska jag roa mig med i kväll? Sambon är på galej med jobbet och jag måste vara i säng vid tio för att orka upp i morgon. Kanske blir det tv middag? Eller jo det blir det definitivt. Pasta med vitsås med parmensan och räkor, mums. Till det kan det nog tänkas bli ett glas vin, så somnar jag ännu tidigare. Frågan är bara vad jag ska se, verkar inte vara några bra program i kväll, nej jag ser inte Idol , får kanske bli en dvd. Men vilken? Trevlig kväll och helg på er alla!

ps. I morgon är Sjöstadsfröken i Växjö hela dagen och blir lärd så då kanske hon inte hinner blogga men på Söndag är hon definitivt tillbaka med nya funderingar (kanske även senare i kväll).

Kommentarer
Postat av: M

Själv var jag på spinning kl. 7 i morse! Har kompenserat det med 2 glas vin på after work, har precis ätit hämtmat från grekiska kolgrillsbaren! Ha så kul i Växsjö imorgon! Hörs på söndag! Kram

2008-10-17 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0