En grådassig Torsdag

Vilken seg vecka det har varit. Idag har jag känt mig helt förvirrad och inte riktigt vetat vad vi brukar göra på torsdagar. Kanske beror det på att jag inte känt mig helt hundra, lite halsont som jag funderar på om den ska bryta ut. Virrigheten började redan på morgonen när jag satte på mig en stickad ceris klänning i ekologisk bomull. Inget fel på den egentligen förutom att jag fick för mig att jag inte kan ha den på jobbet, hade den i januari på jobbet men sen har jag bara haft den hemma, fick då börja leta fram nya kläder i mörkret för att inte väcka sambon som snoza. Hopp i de nya kläderna och iväg. Höll på att komma ut från toa med kjolen i byxorna efter toabesök, tur att jag kände efter innan jag gick ut till eleverna hade kunnat bli riktigt pinsamt. Kanske måste jag vara på bättre humör för att ha den cerisa klänningen på jobbet. I kväll är det som vanligt veckohandling på MAXI vid Nacka Forum och Heros. Vissa avsnitt av Heroes är lite konstiga men oftast är det en väldigt spännande serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0