Fredagens träning

Idag blev det 10 min roddmaskin som uppvärmning, jag hinner 2000 meter på den tiden och då känner jag mig "lagom" varm. Efter uppvärmningen blev det styrketräning ca 20 min, tre övningar för benen, fem för armarna och tre för mage/rygg. Skulle nog behöva ett nytt program snart känns det som, har haft mitt sen i julas, men jag har helt enkelt inte hunnit/ kommit ihåg/ orkat att boka tid för det. Undrar om jag skulle våga mig på lite friavikter? Avslutade med 25 minuters cross countrymaskin, brukar köra minst 30 minuter men lade i för lite pengar när jag betalade för parkeringen (hade bilen dit idag) eftersom jag tänkte fel, så jag hann inte köra mer, men men sånt är livet. 475 kcal blev det av de passet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0