Helt otroligt...

...härom dagen var Sjöstadsfröken uppe i 7!!!! unika besökare. Helt otroligt att så många läser mitt dravell. Undrar vilka ni är? Fru Jurist, Lillis, Caroline, Fackpampen(?) och min mamma. Men det kan ju vara så att någon av er kollar både på jobbet och hemma och då visas det nog två gånger (tror sånt har att göra med IPnummer och sånt). Eller är det någon annan som läser också? Ja, just det Dalmasen på jobbet läser ibland (eller åtminstonde en gång) vet jag. Snart går jag om Blondinbella eller åtminstonde hennes kille (vars blogg faktiskt är roligare än hennes). Se upp i backen tusen hål i nacken här kommer Sjöstadsfröken och tar över bloggvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0