"Hurt-bullar"

Fru Jurist frågade om det var "Hurt-bullar" som jag bakade i går och det var det, fast de heter Hälsobullar. Dem fick man baka när man hade hemkunskap på högstadiet, receptet finns i den gamla klassiska hemkunskapsboken. Då tyckte man inte att de var så värst goda eftersom de innehåller en massa olika frön men nu tycker jag att de är riktigt goda. Åt en sån till frukost på pendeln i morse och tyckte att jag höll mig mätt betydligt längre än vad jag brukar och då kurrade ändå magen när jag väl åt frukosten, det brukar annars betyda att jag snart blir hungrig igen. Ska kolla om det fortsätter vara så framöver också, det vore ju väldigt bra. Tror att jag ska ta mig en sån plus något annat till middag, orkar inte göra något mer avancerat just nu plus att jag behöver något fort eftersom magen skriker efter mat. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0