I morgon...

...åker jag till stan som Göran Persson var kommunstyrelseordförande i. Vilken stad är det? Någon som vet? Blir där till på söndag om vi inte snöar inne förstås. Så det blir inga uppdateringar på bloggen förren på söndagkväll. Men deppa inte ihop för det. Oj, jag börjar bli som Blondinbella som har bloggen som jobb och inte bloggar på helger. Skillnaden är bara att jag inte har ett företag som drar in 5 miljoner om året, inte är 18 år och inte går i trean på Jensen Norra, men jag jobbar med elever i trean räknas det?

Kommentarer
Postat av: P

Jag läser också din blogg, men är dålig på att kommentera. Ska skärpa mig!

2008-11-02 @ 06:31:40
URL: http://isprinsessan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0