Just nu

Humör: Lagom munter efter en dag på jobbet, har känt mig glad och positiv.
Gjort: Jobbat hela dagen samt hämtat ut Adlibris paket med massa böcker.
Planer: Ringa svägerskan, se Ugly Betty och House
Ser på: Just nu datorn och mörkret utanför fönstret
Lyssnar på: datorna surrande och tystnaden runt omkring, härligt!
Läser: just nu mail och bloggar.
Dricker: Inget just nu men annars det mesta, blir en kopp the till tvn.
Äter: Inget just nu men en kokosboll (med vitt fluff i) skulle inte sitta fel (eller jo den sätter sig alltid på magen tyvärr).
Bästa: Att jag har sovmorgon till 7 i morgon och på torsdag, jippi!
Sämsta: Att jag måste upp 4.45 på lördag för att åka till Växjö.
Barn: Inga än som tur är, när skulle jag ha tid för det?
Väder: Srålande vackert höstväder tidigare idag, nu milt och mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0