Mangla lakan

Är det någon mer än jag som manglar lakan? Det ska jag göra lite senare i kväll när lakanen hunnit torka. Har kommit på att de tar betydligt mindre plats i skåpet om man manglar dem plus att det faktiskt är skönare att sova på släta lakan. Är uppvuxen med strukna lakan och har under ett par år i protest inte manglat eller strukit lakanen men har nu insett att mamma har rätt, det ska vara släta lakan för skönare sömn. Nu ropar tvätten nere i källaren på att jag ska komma sen är det dags att laga middag.

Ni får ha en skön helg! Kramis

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Jag manglar inte lakan, men du får gärna komma hit och göra det åt mig ;)! Håller på att baka frallor till frukost, ytterligare nytt recept, rapporterar hur de blev. Om två timmar kommer lillgrisen och stannar till imorgon kväll, så då blir det fullt sjå! Stor kram och ha det trevligt i staden som jag vet namnet på! Hälsa sambon också!

2008-11-01 @ 08:28:15
Postat av: P

Ja, det är skönt med manglade lakan. Men hur gör man när man har tvättmaskinen i lägenheten och en bebis som inte vill mangla utan bara leka?

Ps. När kommer du hit och hälsar på?

2008-11-02 @ 06:33:24
URL: http://isprinsessan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0