På halsfronten intet nytt!

Så har ytterligare en vecka gått i raket fart. Idag har jag inte känt mig lika förvirrad som igår. Som rubriken avslöjar har det inte skett några förändringar med min hals, eller det har nog snarare blivit bättre än sämre. Efter jobbet gick jag till Anne på The Venue och klippte och slingade mig. Har nu en fin höstblond färg. Om Vår/sommarblond är tokblond är höstblond en lite varmare nyans med växlande tokblond och honunsblond. Klippte av en ganska bra bit för att få bort alla slitna toppar. Långt hår blir slitet mycket snabbare eftersom det fastnar överallt. Jag är nöjd! För att man ska känna sig riktigt ompysslad bjuds man på kaffe, the eller ett glas vin. Passade på att köpa en ny inpackning och en typ av vax som heter threads som jag haft förut som är jätte bra. Det blev ett dyrt kalas kan jag lova, men det är det värt eftersom jag inte klipper mig så ofta. Tyvärr avbröts glamouren efter två timmar då  jag satte igång att städa när jag kom hem. Men nu är helgsstädningen avklarad, skönt! Ha en skön fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0