Såg ni Grey´s igår?

Gjorde ni det? Om inte och du tänker se reprisen sluta läsa nu.

Trailern var ju nästan falsk marknadsföring men avsnittet var ju superbra ändå. Det knöt sig i magen då sjuksköterskan Rose(?) sa att hon var gravid med Derek och så var det bara ett skämt. Kände mig som han såg ut, svimfärdig. Shit alltså! Sen blev det tekniskt fel mitt i alltihop, är det verkligen lagligt att göra så? Skulle inte tro det. Blev alldeles hispig och trodde att det hade något med mitt internet att göra, ja man vet ju aldrig.

Nu ska jag iväg och köra lite kondition innan jag far och handlar. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Tack för en jättetrevlig kväll igår! Maken kokade makaroner till en lite lullig fru jurist när jag kom hem igår, sov sedan som en sten till halv nio. Idag blir det Bagarmossen (förklarar en annan dag) och sedan promenad i Nackareservatet och fika på Hellasgården. Hörs imorgon!! Tjingeling!

2008-10-25 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0