Studiedagar!

Idag var ingen vanlig dag för det var en studiedag! (Ska sjungas så som Lotta på Bråkmakargatan sjunger om sin födelsedag.) Vi håller på med nåt som heter FAS, fråga mig inte vad det är och vad det ska vara bra för, för det vet jag inte, men idag pratade vi om samverkan på arbetsplatsen och för några veckor sen pratade vi om samtalet på arbetsplatsen. Det finns fem (tror jag) moment till som vi ska göra. I morgon ska jag fika kommunen runt. Det kan bli lite segt med studiedagar med samtidigt så är det skönt med omväxling, man går ner i varv när inte eleverna är på skolan. Tyvärr så innebär det att vi måste äta lunch ute och idag blev det kebabtallrik, inte allt för nyttigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0