Vecka 43

I vecka 43 händer följande (förutom jobb):
Måndag: Skoljympa ca 80 min (spinning om jag hinner samt om jag inte redan är slutkörd från jympan)
Tisdag: Promenad
Onsdag: Styrka och kondition
Torsdag: Kondition (jogg om solen skiner annars inne på gymmet)
Fredag: Fotografering med Fru Jurist, Lillis och Lakritsfisken på The Studio men efterföljande middag och utgång.
Lördag: Något kul samt middag i Gustavsberg (tror jag)
Söndag: Maila in bilberboksanalys, Styrka och kondition

Under hela veckan kommer jag ha ångest för bilderboksanalysen som ska in på Söndag, som jag inte börjat på än, och som jag kommer hålla på med hela veckan. Nu ska jag välja ut en lämplig bilderbok att analysera. Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0