Veckans bekännelser

Träning:
Måndag: Skolgympan (spökboll, killerball, hot dog ca 80 min)
Tisdag: Promenad 40 min
Onsdag: Styrka och 45 min Crossmaskin
Torsdag: Trappmaskin 45 min
Fredag:
Lördag: 15 min promenad samt museibesök (jag vet att det inte är riktig träning men det såg så tomt ut annars)
Söndag: Spinning 55 min (samt ev styrka innan men jag har inte bestämt mig riktgt än)

Det märks skillnad när jag åker bil till jobbet eftersom promenaderna till Södra station ute blir, men jag kommer efter dagens pass ha rört på mig de fyra gånger som jag ska.

Synder (tar bara upp sånt som verkligen var onödigt)
Måndag:
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Scones med philadelfia och marmelad, chips, dipp och lite drinkar
Lördag: After eight (massa)
Söndag: Dumle och hemkola före frukosten

Hmm, på det stora hela inte allt för tokigt, var ju duktig i fyra dagar.

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Jag lämnar veckorapport på mailen!

2008-10-26 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0