Annorlunda måndag

Idag hann jag knappt till jobbet förrän det var dags att åka där ifrån kändes det som. Första timmen på måndagar har jag lektion på "stora" skolan och när jag sen kom ner till oss strax före tio bestämde vi att jag skulle åka med två elever till arbetsförmedlingen för unga handikappade på Globen, vi skulle vara där klockan 13 (trodde vi). Detta innebar att jag hann ha lektion i ca 55 minuter innan jag var tvungen att äta lunch och sen gå till tåget. När vi väl kommer fram till Globen visar det sig att vi skulle ha kommit 9.30. Vi var alltså ett par timmar sena. Tjejerna som inte varit i Globen Shopping förut ville titta lite i affärer så det gjorde vi, sen åkte jag med dem till Stockholm södra där jag hade ställt min cykel. Det blev värsta utflykten för dem: tvärbana och globen. Jag var hemma redan klockan 15.15 idag, helt otroligt tidigt, härligt!


Ikväll blir det styrketräning och troligen ett spinningpass (hoppas att Sambon kommer ihåg det).

Kram



Bilden lånad från: http://www.globearenas.se/content/images/arena/arena_shopping_entre.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0