Full rulle

Nu är tanden fixad, bedövningssprutan kändes inte ett dugg trots att den var riktigt stor och läskig. Bedövningen släppte efter ca 2 timmar, precis den tid jag behövde för att göra några snabba ärenden på stan samt putsa och stoppa i tidningspapper i fem par skor som sen ställdes undan över sommaren. Efter lunch och fem maskiner tvätt traskade jag bort till The Venue och Petra som gick ut Björn Axéns frisörskola vid jul, läskigt tänkte jag, men hon var super duktig. Håret är nu slingat i blont och klippt i etapper. Precis så som jag hade tänkt att det skulle bli. Härligt! Nu börjar magen kurra och jag tror att jag ska ringa och efterlysa Sambon och höra om han kan slita sig från sitt spännande jobb eller om han måste jobba lite till. Kram

    Vår välfylda alessifruktskål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0