Grodornas herre

Vissa dagar känns det som att det hoppar en massa grodor ur munnen på mig hela tiden. Jag tänker inte på vad jag säger utan det bara kommer en massa grodor utan förvarning. Eller ibland till och med tänker jag innan men sen när det kommer ut låter det inte alls lika bra som det gjorde i huvudet. Idag har det varit en sådan dag och jag hoppas verkligen att jag inte gjort någon ledsen. I sådana fall ber jag om ursäkt. Jag får försöka bättra mig till imorgon.


Tyvärr är inte grodorna som hoppar ut så här söta!
               
    
Bilden lånad från: www.riksteaternvarmland.se

Nu tror jag att det är säsongspremiär för Ugly Betty, så jag ska sätta mig i soffan och somna tills det är dags att lägga sig.

                      
                         Ugly Betty!
                   

Bilden lånad från: weblogs.newsday.com

Kram


Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Mig har du inte gjort ett dugg ledsen : )

2009-04-15 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0