Make over light

I morgon är det dags för det fasade tandläkarbesöket då en gammal söndergnisslad fyllning ska bytas mot en ny fin för att ilandet förhoppningsvis ska försvinna. Jag tror att jag tycker mindre och mindre om att gå till tandläkaren för varje gång jag går dit. Är dessutom rätt svårbedövad så jag kommer nog att behöva hundra miljoner sprutor innan det börjar verka och sprutor gör ont. Som tröst och som belöning för att jag kommer att ha skött mig så duktigt utan att bita tandläkaren i fingrarna har jag bokat tid för klippning och slingning på eftermiddagen. Nu behövs det lite ny fräsch färg i håret, funderar dessutom på att klippa av en rejäl bit, men jag ska höra med frisören på The Venue vad hon tycker. Min vanliga frisör har flyttat till Jönköping och dit är det ju lite långt att åka så i morgon ska jag klippa mig hos en annan tjej. Fruktar nu lite att bedövningen inte ska ha hunnit släppa tills jag ska dit utan att jag kommer att få sitta och titta på min bortdomnade och hängiga kind i 2,5 timme, usch och fy hemska tanke. Hur som helst är morgondagens två små Make overs nödvändiga och kommer att göra susen, bort med ilanden och utväxter och fram med blonderingar och vita smile.


Undrar vad det är på tv i kväll?

Kram

Känner ni igen dessa rackare?
        

Bilden lånad från: marie1984.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0