När jag ändå håller på...

...med massa naturbilder kan jag visa var jag var på "vinprovning" i fredags. Utsikten, marken och kanske någon av hästarna tillhör Bosen. "Dypölen" som Bosen säger är Mälaren och Dalmasen, Fyrbarnsmamman och jag kamperade nere i sjöstugan. Cirka en timme efter att bilden togs, när vi satt i köket och smaskade spagetti med smarrig köttfärssås, fick en polle fnatt och drog iväg med halva stallväggen vilket resulterade i att den fick tas bort senare på kvällen, som tur var var det inte en av Bosens utan en inhyrning. En olycka händer så snabbt. "Vinprovningen" var trevlig och maten god, precis som det brukar vara när man umgås med kollegorna. 

                                       Ut i vår hage...
             

Kommentarer
Postat av: Fyrbarnsmamman

Ja fler kollegeträffar!!!!

Och fler varma härliga soliga underbara dagar!!!

Kram

2009-04-29 @ 18:25:39
Postat av: Filmskaparen

Hade det inte varit roligare att umgås 10 min med mig?

Kul att ni hade trevligt. Ha en trevlig valborg : )

2009-04-29 @ 18:44:22
Postat av: Sjöstadsfröken

Svar: Fyrbarnsmamman: ja det måste vi göra oftare.

Filmskaparen: 10 minuter med dig är nästan som en helkväll med kollegorna, men det kom ingen fråga om att umgås med dig! Ha en bra valborg båda två!

2009-04-29 @ 19:30:00
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0