Normalt?

Hmmm, jag håller på att packa lite smått och börjar fundera på om det är normalt att ta med 5(!) par skor när man ska vara borta i 4-5 dagar? Skorna i fråga är: Pumps (för bröllopet), ballerina (för ömmande dansfötter på bröllopet), stövlar (för utomhusvistele under bröllopet om det är kallt), gympa skor (om jag får ett infall att springa och ja jag har tagit fram joggingkläderna också), "Lofers" (som jag åker i och använder all annantid än bröllop och jogging). Finns det argument nog till dessa fem par skor? Jag funderar ju även på sneakers för promenader, men där drog även jag gränsen.

       Skor gör att jag mister allt förstånd!


Bilden lånad från: http://danweistyle.blogg.se/images/070524villha_1180019465.jpg

Har även med tre handväskor: en pytteliten finväska till bröllopet, Mullberry väskan i "cykelbudsmodell för att ha koftor, extra skor, vantar och mössor i till bröllopet, samt den handväska jag använder annars. Ser ju mycket snyggare ut att ha alla varma kläder i en väska än i en påse få Mullberrryn får följa med.

Nu måste jag faktiskt sätta mig i soffan och pusta en stund. Kram

Ps. Varför luktar väskan som jag tänkt packa i illa? Den har stått oanvänd i förrådet i snart 2 år. Är det instängt den luktar måtro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0