Påsklovs äventyr

Idag åkte jag och Sambon och hämtade båtmotorn och lämnade in den på service, det borde vi ha gjort redan i höstas men man kan ju inte hinna med allt hela tiden. Sen åt vi lunch på Gusto i Sundbyberg tillsammans med hans colombianska kollega. Jag åt pasta med pesto och fläskfilé, riktigt gott.

                                      Våren är på G!
                 


Promenerade från Södra station hem och tittade in på Lille Italienaren på Rutger Fuchs gatan där min kusin jobbar, det är hennes sambo som äger det. Hon skulle precis ha lunch så vi satt och pratade en stund.


Precis när jag kom hem ringde Fru Jurist och meddelade att vi har problem. Hon hade försökt få tag på ett hotell i Göteborg åt oss under Madonna helgen, detta visade sig vara kört. Vi kollade runt på alla hotell vi hittade och nu har jag ringt olika vandrarhem men det verkar vara fullbokat överallt. Hallå, Göteborg är Sveriges näst största stad men har inte rum för alla som kommer på konsert, hur dumt är inte det på en skala? Någon som har något tips?


                     Påskliljor är fina men luktar tyvärr illa
                    

Har fixat lite med en av mina inlämningsuppgifter som ska in precis efter påsk, tänkte bara läsa igenom den en gång till innan jag skickar in den. Tänkte hinna skriva en till uppgift under morgondagen så att jag kan koppla av lite framöver.

Nu är det bara sex dagar kvar av lovet och då är "alla andra" lediga fem av dessa, vart tog mitt lyxiga lov vägen? Tiden går för fort.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0