Pollenallergi?

Har de senaste dagarna haft kli i ögonen. Jag har känt mig trött i ögonen, varit lite rödögd och det har känts som att det är grus i dem, det svider och kliar. Detta är vanliga tecken på trötthet hos mig men nu rinner näsan lite också. Jag har varit trött sedan vi övergick till sommartid, sommartid har aldrig passat mig riktigt, jag är jetlagad i ett halvår, fram till dess att det blir vintertid igen. Idag upplös en elev mig om att pollenallergi känns så som mina ögon känns. Hur kul är det på en skala? Typ noll! Hade hellre varit jetlagad ett tag till än att få pollenallergi i vuxenålder, men jag vet att det är rätt vanligt att den allergin kommer först som vuxen. Sabla skit! Jag som aldrig känt av pollen ett dugg, men nu är det kanske slut på den friden. Först laktosintolerans och nu pollenallergi, vart bär det hän? Det börjar gå utför känns det som.

                    

Bilden lånad från: http://www.astma.com/upload/bilder/Nyhetsbrev/nr2-07/bild1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0