Solig fredag

Är nu hemma hos päronen i väntan på Sambon, vi ska måla ett andra lager på båten. Ingen av päronen är dock hemma, de är ute på egna äventyr denna fredag. Har hunnit ta en entimmes cykeltur på motionscykeln inne i mitt gamla sovrum. Köpte en av de nya Magnumglassarna på vägen hit, den med massa massa choklad, den var mummsig men lite som en blandning mellan glass och kaka nästan. Gillar man inte choklad ska man inte prova den.

I morgon ska jag ut till förorten och kolla på Fordonsprogrammets Bilexpo. Det är deras projektarbete eller UF företag eller nåt. De har jobbat hårt med detta, särskillt tjejerna så det är klart att man måste åka dit och kolla. Ska även hänga med Fyra barnsmamman när jag ändå är där, jag menar vi ses ju så lite (ca 35 timmar i veckan).

Nu kommer Sambon, dags att måla!

Ha en skön fredag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0